FAQ - Întrebări și răspunsuri

O comandă în magazinul online poate fi plasată prin intermediul unui cont de client sau prin alegerea opțiunii de cumpărare fără înregistrare. Achiziția se efectuează prin completarea unui formular electronic în care, printre altele, se specifică tipul, prețul și cantitatea de produse comandate de către Client la adresa indicată. De asemenea, sunt necesare datele personale, selectarea metodei de livrare și acceptarea termenilor și condițiilor. După ce toți acești pași au fost parcurși, rămâne să faceți clic pe butonul "Comandă și plătește". Comanda a fost plasată.

NU - Nu este necesar să vă creați un cont pentru a plasa o comandă în magazinul online. De asemenea, puteți plasa o comandă alegând opțiunea de cumpărare fără înregistrare.

DA - Până la începerea procesării comenzii, clientul poate anula comanda plasată și plătită. În cazul în care comanda este anulată, vânzătorul va rambursa plata primită în termen de maxim. 3 zile lucrătoare. Plata va fi rambursată prin aceeași metodă de plată utilizată de client.

Clientul are la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a plăti comanda plasată. În cazul în care plata nu este înregistrată după acest termen, comanda va fi anulată și nu va fi procesată.

DA - Până la procesarea comenzii, clientul își poate modifica comanda utilizând formularul electronic de comandă disponibil pe site-ul web. Pur și simplu parcurgeți din nou traseul comenzii - modificarea se face prin plasarea unei noi comenzi care ia locul celei plasate anterior. Orice plată efectuată de către client este creditată la noua comandă și, în cazul unei plăți în plus, vânzătorul va rambursa diferența în contul bancar din care a fost efectuată plata.

Pentru a elimina un produs din coșul de cumpărături, apăsați butonul "X" situat în coloana "Șterge" din partea dreaptă a vizualizării coșului.

Trebuie să introduceți codul de reducere în căsuța prevăzută în momentul în care plasați comanda. Opțiunea de a adăuga codul de reducere apare în etapa de confirmare a comenzii, înainte de a trece la plată.

Coșul de cumpărături este automat "golit" după 7 zile de la adăugarea unui produs. Produsele pot fi adăugate la o listă de cumpărături (cunoscută și sub numele de depozit) - acestea vor fi vizibile acolo pentru o perioadă nedeterminată de timp, atâta timp cât nu sunt eliminate din oferta de vânzare. Numai clienții care au un cont își pot crea propria listă de cumpărături. Din lista de cumpărături, produsele pot fi transferate în mod convenabil direct în coșul de cumpărături și pot fi achiziționate la o dată ulterioară. Produsele care se află în coșul de cumpărături pot fi transferate în lista de cumpărături făcând clic pe butonul "Salvați întregul coș în lista de cumpărături".

NU - Adăugarea unui produs la o listă de cumpărături nu înseamnă rezervarea acestuia. În cazul în care un produs este vândut, lista de cumpărături va afișa "Stoc temporar epuizat". Odată ce produsul apare în stoc, acesta va fi din nou disponibil și veți putea face achiziția.

DA - Atunci când plasați o comandă, bifați pur și simplu opțiunea "Vreau să primesc o factură cu TVA".

Metodele de plată pe care le oferim sunt plățile expres PayByLink, PayU, precum și plata la livrare. Informații privind formele de plată pot fi găsite, de asemenea, la acest link: METODE DE PLATĂ

NU - În prezent, nu oferim opțiuni de plată amânată.

DA - Este posibil să plătiți comanda la livrare. Livrările contra ramburs se efectuează prin curier ____

Dacă nu reușiți să plătiți online, vă rugăm să așteptați câteva minute și să repetați plata. Dacă problema persistă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la următoarea adresă: SHOP@KOTARBAU.EU

Oferim metode de livrare cu plata în avans a comenzii sau cu plata la livrare. Informații privind metodele de livrare sunt, de asemenea, la acest link: TRANSPORT

Timpul de livrare este de obicei de 2-3 zile lucrătoare, în funcție de metoda de livrare selectată. Timpul necesar pentru pregătirea unei comenzi în vederea expedierii este de 24 de ore, iar după ce coletul este predat curierului, timpul de călătorie este de obicei de alte 24 de ore. Același lucru este valabil și în cazul livrărilor la punctul de utilizare efectuate.

NU - Nu trimitem colete în zilele de weekend sau de sărbători legale. Depozitul nostru funcționează în zilele lucrătoare de luni până vineri, de la 8:00 la 16:00. Comenzile sunt pregătite și expediate în timpul acestor ore.

NU - Ridicarea personală nu este posibilă.

Dacă ați primit un colet deteriorat, vă rugăm să contactați personalul magazinului nostru prin telefon sau e-mail: SHOP@KOTARBAU.EU cu personalul magazinului nostru. Dacă alegeți să ne contactați prin e-mail, cel mai bine este să atașați fotografii ale coletului deteriorat și o scurtă descriere a ambalajului și a conținutului. Acest lucru va accelera considerabil acțiunea noastră. Ținem la curent cu situația comenzilor în curs. Atunci când o comandă este expediată, numărul de urmărire al coletului apare pe cardul său pentru urmărire pe site-ul web al transportatorului selectat. În primul rând, ar trebui să verificați pe site-ul web al transportatorului unde se află în prezent coletul. Statutul "expediat" înseamnă că pachetul a fost eliberat de noi către curier și este în drum spre destinatar. Între timp, pachetul poate avea următoarele statusuri pe site-ul web al transportatorului: preluat de curier, în curs de livrare, eliberat pentru livrare sau în curs de trecere prin birourile de sortare. În cazul în care comanda dvs. a primit statutul "expediat" și coletul nu a ajuns în termen de 3 zile lucrătoare de la data expedierii, vă rugăm să contactați personalul magazinului prin telefon sau e-mail SHOP@KOTARBAU.EU cu personalul magazinului nostru. Vom contacta transportatorul și vom explica unde se află coletul și care este cauza întârzierii. Puteți verifica în mod convenabil starea comenzii dumneavoastră pe cardul de comandă sau la linkul disponibil în partea de jos a paginii de pornire: STAREA COMENZII

În conformitate cu legislația în vigoare, clientul are la dispoziție 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract încheiat la distanță, fără a oferi un motiv. Astfel, dacă bunurile achiziționate nu corespund așteptărilor dumneavoastră, ni le puteți trimite înapoi în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Toate retururile din magazinul nostru sunt gestionate de un asistent de returnare foarte simplu, care vă oferă opțiunea de a ne trimite coletul înapoi prin Parcel Post InPost. Informații privind returnările și reclamațiile pot fi găsite la acest link: RETRAGEREA DIN CONTRACT

De asemenea, punem la dispoziție formulare de cerere convenabile, care pot fi găsite în partea de jos a paginii de pornire a magazinului nostru online și în vizualizarea comenzilor din contul de client:

RETURN - Doresc să returnez un produs

RECLAMAȚII - Doresc să fac o reclamație a produsului

Odată ce am primit coletul de retur, timpul de așteptare pentru o rambursare este de până la 7 zile. Încercăm să procesăm retururile cât mai repede posibil.

În conformitate cu legislația în vigoare, clientul are la dispoziție 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract încheiat la distanță, fără a oferi un motiv. Prin urmare, în cazul în care bunurile achiziționate nu corespund așteptărilor dumneavoastră, le puteți returna în termen de 14 zile de la primirea comenzii.

Aveți la dispoziție doi ani de la data achiziției pentru a depune o reclamație. Temeiul reclamației este neconformitatea bunurilor cu contractul, care exista deja la momentul livrării (de exemplu, sub forma unui defect). În conformitate cu articolul 4 alineatul (1) din Legea privind condițiile speciale de vânzare pentru consumatori, cumpărătorul beneficiază de o prezumție că bunurile nu sunt conforme cu contractul, dacă defectul a fost constatat în termen de șase luni de la achiziționarea bunurilor.

Problemele tehnice trebuie raportate la următoarea adresă de e-mail: SHOP@KOTARBAU.EU În raportul dumneavoastră, vă rugăm să oferiți o descriere detaliată a problemelor cu care vă confruntați și, dacă este posibil, să atașați capturi de ecran.

Dacă v-ați creat un cont și nu ați primit un link de activare, vă rugăm să verificați SPAM-ul - este posibil ca e-mailul cu linkul de activare să fi ajuns acolo. Cu toate acestea, dacă linkul nu este acolo, vă rugăm să vă reînregistrați contul sau să ne contactați prin e-mail: SHOP@KOTARBAU.EU

Pentru a vă abona la buletinul informativ, vă rugăm să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii de start - NEWSLETTER În formular, vă rugăm să introduceți adresa de e-mail și prenumele. După ce ați trimis formularul, un link de activare va fi trimis la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o, iar newsletter-ul va fi activat atunci când veți face clic pe el.

Prin abonarea la buletinul informativ, clientul are posibilitatea de a fi la curent cu noile oferte de produse lansate, cu reducerile atractive și cu acțiunile promoționale pe termen limitat. Buletinul informativ cu informații despre noile produse este trimis cel mult o dată pe săptămână, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji că nu veți avea probleme cu "înfundarea" căsuței de e-mail. În cazul în care pregătim o nouă acțiune promoțională în magazinul nostru online, abonații la newsletter află primii despre aceasta - astfel încât să puteți ajunge înaintea altor clienți și să puteți comanda cu ușurință produse cu disponibilitate limitată. De asemenea, clientul se poate dezabona de la newsletter în orice moment.

pixel